POBJEDA POREČKE POSADE
U konkurenciji 48 posada među dominirajućim Talijanima na drugom „Rally day Due Castelli“ pobjeda mladom bračnom paru iz Poreča Karlu i Klaudiji Kovačić
Sredina veljače i temperatura 19 stupnjeva, idealni i neočekivani uvjeti bili su motiv više za 48 pristiglih posada na drugo izdanje oktanske show manifestacije „Rally day Due Castelli“, što se dva dana odvijala u Gambetićima, a potom u okruženju Kanfanara. Još jednom izvrsnom organizacijom potvrdili su se oktanski zanesenjaci Autokluba „Poreč Motorsport“ i AKORK „Skok racing 1993“ koji su, kako sami znaju istaknuti, ovaj „zimski trening“ realizirali u cijelosti na makadamskoj podlozi, u nas rijetko viđenoj na službenim bodovnim natjecanjima. Ipak, bez opterećenja za bodovima, užitkom vožnje prvo na sve bolje i kompleksnije uređenoj novoj makadamsko-zemljanoj stazi u Gambetićima nadomak Višnjana, gdje se vozio slobodni „shadown“, ono pravo pokazalo se tek na dionicama Lim-Dvigrad i Dvigrad-Barat po kojima se po dva puta vozilo u svakom smjeru, ukupno osam brzinskih ispita s nešto više od 55 km tijekom itinerera dugog 65 km. Baza manifestacije bio je pitoresktni Limski kanal sa servisnim parkiralištem, startom i ciljem, ali i podjelom priznanja najboljima u tamošnjem restaurantu Viking.
FORMULA USPJEHA – VRHUNSKI AUTO I DOMAĆI TEREN
Talijanske posade dominirale su s izuzetno dobrim voznim parkom, pa je malo tko mogao vjerovati da će pobjeda ostati na domaćem terenu. Ali, bračni par Karlo i Klaudia Kovačić iz Poreča, za ovu su prigodu iznajmili vrhunski „Mitsubishi Lancer Evo IX“ iz radionice znanog slovenskog tunera Darka Peljhana koji je nedavno bio prvi „tehniko“ hrvatske posade Šaškin- Bitterman na poznatom „Dakar rallyu“. I ta je formula u potpunosti uspjela, formula vrhunskog automobila, ali zasigurno i domaći teren. Poslije osam brzinaca prašnjavim stazama Kovačići su utrošili 37:19,3 minute što je bilo punih 1:25,9 minuta brže i bolje od najboljih Talijana, ipak samo drugoplasiranih Massimiliana Cattelana i Diega Chiarela u robusnom i na treenutke izuzetno brzom „Mercedeseu 190 2.3“. Svakom od njih pripala je i pobjeda u njihovim klasama, a treći u ukupnom poretku bili su još jedan talijanski par Mariano Longo i Andrea Gugole u „Mitsubishi Lanceru Evo V“ zaostavši za pobjednicima 1:43,1 minut. Do pobjeda u svojim klasama stigle su još tri talijanske posade Alessandro Tinaburri-Emiliano Tinaburri (Buggy Yamaha YXZ Evo), Maurizio Zaupa-Maurizio Scaramuzza (Renault Clio RS) i Franco Goatelli-Franco Battisti (Ford Fiesta 1.6 ST), plasiravši se među deset najuspješnijih. Pored pobjede Kovačića još jedno prvo mjesto ostaje na domaćem terenu, ono u najmanjoj klasi gdje su dominirali Mario Ban i Aleksandra Kovačić (Peugeot 106 Rally).
PO DIKTATU TREĆINE ŽENA
Od 48 vozila na startu do cilja je stiglo njih 33, bilo je tehničkih kvarova ali i izlijetanja, dosta razbijenog lima i dijelova na vozilima, ali posade su prošle bez ogrebotina. Zanimljivost predstavlja i podatak da je u trećini vozila na suvozačkom mjestu sjedila žena i da su među vozilima na ciljnoj rampi zadržale taj visoki postotak uspješnosti.
Rally Day Due Castelli, pokazalo se, izvrsna je manifestacija za ovo doba godine, organizacijski primamljiva, a vrijednim sportskim zanesenjacima značajnu podršku pružaju pokrovitelji Općina Kanfanar i domicilna Turistička zajednica.
Predivan krajolik Limskog kanala i vrhunska ugostiteljska usluga obližnjeg restauranta „Viking“ – partnera organizatoru, dobro pripremljena staza iako u fazi izgradnje budućeg cross centra u Gambetićima za prve brobe automobila, te maksimum dionice posvećen brzinskim ispitima u neposrednoj blizini povijesnih objekata Dvigrada, uz ove godine ne baš planiran, ali dobrodošao „začin“ proljetnog vremena, pokazao se dobitnom kombinacijom za ovaj stvarni film „pretpremijere“ nove hrvatske automobilističke sezone. Uz dirigentsku palicu neumornog „Skoka“ manifestacija ima svoju budućnost.
(mik)
Snimci: M.Krpan