PAKLENA MALAČKA
Perekoviću se zapalio automobil, velikim trudom njegove tehničke ekipe preko noći osposobljen za nastup, ali opet doživio istu sudbinu, ipak s minimalnim problemom, generalka Laszla Szasza, a pobjeda kategorije I Dejanu Dimitrijeviću
Istinski pakleno bilo je na međunarodnoj brdskoj auto utrci „22.Nagrada Malačke – Sv. Dujam 2019.“ bodovanoj za FIA CEZ Prvenstvo povijesnih vozila, Prvenstvo Republike Hrvatske i Prvenstvo Regije Jug HAKS-a (Dalmacija). Ne samo da je „gorilo nebo i zemlja“ na visokoj temperaturi oba dana, već je gorilo i na samom asfaltu. Zasigurno presudni trenutak dogodio se kada je iskusnom Domagoju Perekoviću, u punoj brzini slobodnog treninga, njegov „Mitsubishi“ počeo gorjeti. Vozač je prošao bez posljedica, vozilo, kako dijelovi motora tako i većeg dijela karoserije izgorjeli su gotovo do neprepoznatljivosti. Povratom u park vozača krenula je utrka s vremenom, nemoguća misija, obzirom na viđeno, pokašaj saniranja štete, zamjene svih dijelova, a bilo ih je na stotine, u čemu je do potrebnog vremena utvrđivanja tehničke komisije izvrstan tim Perekovićeve ekipe učinio pravo čudo. Što reče jedan od mehaničara, niti kavu nisu stigli popiti. Sve je bilo spremno za start u službenoj utrci.
Treninzi su naznačili siguran rezultat Mađara Laszla Szasza u formuli, dok je u Kategoriji I vremenima treninga odskočio Riječanin Mario Jurišić ispred Dejana Dimitrijevića čije je vrijeme bilo više od pet sekundi slabije.
No, u utrci izvrsne dvije vožnje, po desetak sekundi brže od prikazanog na treningu, Dejana Dimitrijevića (AKK Velika Gorica) u „Seat Leonu R32T“ dovele su ga do pobjede u Kategoriji I. Iako je Pereković krenuo u prvu bodovnu vožnju, na žalost već kod prve šikane se zaustavio jer je opet osjetio „čari“ požara pod novim poklopcem, ovog puta zbog puknuća jednog vitalnog crijeva. Za njega je Malačka bila završena priča. Jurišić je vozio konstantne, gotovo u tisućinke sekunde jednake vožnje, ali nedovoljno brze, za ovaj puta pobjednički ples Dimitrijevića. Treću poziciju pobjedničkog postolja popunio je uvijek izvrstan u samom vrhu brdskog prvenstva Riječanin Dejan Kopajtić (AK Rijeka) s robusnim „jugićem“.
Grupu N dobio je crnogorski automobilist Marko Tujković (Honda Civic TypeR), dok je od hrvatskih najbolji bio Đivo Franić (AK Dubrovnik racing) sa Honda Civicom 1.6 Vti. Pobjeda grupe A odlazi put Dubovnika, a za istu je u „Opel Adamu R2“ zaslužan veteran i najtrofejniji hrvatski automobilist Niko Pulić (AK Dubrovnik racing).
Skupina povijesnih vozila bodovala se i za CEZ Prvenstvo, a u obje konkurencije, uključujući i PH, pobijedio je Ante Gačina (AKK Rogoznica) ispred Dorijana Kljuna (AK Opatija). Treći u CEZ konkurenciji bio je Dino Ćućić (AK Opatija), a u hrvatskom brdskom prvenstvu Antonio Hernaut (AK Župa Dubrovačka).
U zaleđu Kaštela, na stazi „Malačka“, dugoj 4.100 metara, u organizaciji Splitskog autokluba, nastupilo je 65 automobilista. Slijedeći nastup na brdskom prvenstvu gostovanje je u Cazinu (BiH), na stazi „Krajiška zmija“, sredinom kolovoza.
Rezultati – ukupno: 1.Szasz (AK Dubrovnik racing, Formula Reynard Zytec F3000) 4:32,384 minuta (zbroj vremena dvije vožnje), 2.Dajak (AK Solin, Formula Gloria C8F) +12,196 sekundi, 3. Dimitrijević (AKK Velika Gorica, Seat Leon R 32T) +12,523, 4.Jurišić (AK Župa Dubrovačka, Audi A4 STW 2.0) +21,848, 5. Kopajtić (AK Rijeka, Yugo 1.6) +33,666, 6. M.Franić (AK Dubrovnik racing, VW Golf V 2.0) +39,785, 7. M.Tujković (Crna Gora, Honda Civic TypeR) +44,518, 8. Pulić (AK Dubrovnik racinh, Opel Adam R2) +49,066, 9. Tomcssannyi (AK Dubrovnik racing, Lada 1.6 VTS) + 50,917, 10. Danilović (Crna Gora, Honda Civic) +54,062. PH – ekipe 1.AK Dubrovnik racing 67,5, 2.AK Župa Dubrovačka 60, 3. AK Solin 57,5;
(mik)
Snimci: M.Krpan