Što Vas je privuklo k motorsportu i kako ste se počeli njime baviti?
Oduvijek su me zanimali automobili, brzina, adrenalin, od kad znam za sebe sam u tome. Završio sam srednju školu za mehaničara, iako se bavim brodskom mehanikom, automobili su ipak moja strast. Automobilizmom sam se počeo baviti s 25 godina, točnije 2005. godine, što je dosta kasno, jer obično svi počnu trenirati još kao djeca. Kroz niz godina imao sam dosta svojih projekata u raznim auto disciplinama od autokrosa, brdskih utrka, kartinga, off roada i kružnih utrka.
Od tri staze ove godine, koja je za Vas bila najveći izazov?
Najviše me se dojmila legendarna staza Hungaroring. Staza je iznimno zahtjevna i jedna od sporijih u kalendaru, gdje se u mojoj klasi postiže brzina od 198 km/h, dok se za usporedbu na Grobniku postižu brzine do 209 km/h. Staza ima 14 zavoja te dosta veliku visinsku razliku, pa je zbog toga iznimno zahtjeva za vozača i sam trkaći automobil. Ta staza me se jako dojmila, a i ostat će mi u lijepom sjećanju zbog dvostruke pobjede u svojoj klasi i grupi.
Koji Vaš potez na stazi biste izdvojili kao najbolji ove sezone?
Moja taktika ove godine je bila da uvijek prvih 5 krugova odvozim najbolje vrijeme, i time ostvarim značajnu prednost u odnosu na moje konkurente. Ostatak utrke odvozim laganim tempom, te je prioritet završiti utrku bez ijednog kvara.
Je li pandemija Covid-a 19 utjecala na Vaše pripreme za utrke?
Situacija oko Covida ne djeluje direktno na same rezultate i pripreme, ali uvelike utječe na druženje i komunikaciju s drugim vozačima iz Lijepe naše. Moje su pripreme išle po planu, kroz utrke sam se trudio usavršiti automobil. Svaka utrka je dobra škola i iz toga uvijek izvučem ono najbolje i trudim se usavršiti svoj automobil. Vidim koje su mu mane, a koje prednosti i u skladu sa svojim mogućnostima ulažem u iznimno skup sport. Pripreme za utrku počnu dva tjedna prije same utrke proučavanjem staze, testiranjem automobila, priprema potrebne opreme, alata i rezervnih djelova.
Koji savjet biste dali mladima koji bi se htjeli baviti motorsportom?
Budućnost hrvatskog automobilizma trenutno ide u jako dobrom smjeru ponajviše zbog puno mladih vozača iz Primorsko-goranske i Istarske županije. Uvijek se trudim prenijeti svoje znanje i iskustvo svima koje to zanima, i htio bi poručiti svim mladima koji se time žele baviti neka se uvijek trude i bore za ono što žele. U početku je uvijek najteže, pogotovo financijski. Krenite polako i upoznajte svoj auto kroz utrke. Ja uvijek na svom autu nađem neku sitnicu koju bi promijenio ili doradio, to je tako u ovom sportu kada auto slažeš sam, ali znaš da je to tvoj auto u koji si uložio puno, puno vremena, truda, rada i ljubavi.
Lovro je inače član KK Rijeka.