Na padinama Kleka nastupilo 107 vozačica i vozača, a novi treći pobjednik utrke u sezoni HAKS Kupa Talijan Franco Giacomazzi
OGULIN – Treće natjecanje sezone Formule driver i Međunarodnog HAKS Kupa, na padinama Kleka, nadomak Ogulina, iznjedrilo je trećeg pobjednika u ukupnom poretku. Poslije dvije izvrsne vožnje do pobjede je stigao aktualni prvak sezone 2021.godine Talijan Franco Giacomazzi, koji je, u Lancia Delti Evo proto, zbirnim vremenom dva prolaska stazom dugom 4.300 metara, ostvario vrijeme 5:04,329 minuta, što je za 6,654 sekunde bilo brže od prošlogodišnjeg pobjednika na ovoj stazi Zagrepčanina Hrvoja Belinića (AK Pula-Rovinj) u Renaultu Clio. Giacomazzi je u prvoj vožnji ostvario i najbolje vrijeme dana 2:31,543 minute. Do treće je pozicije stigao Austrijanac Dragan Gajić (Opel Corsa HVR) uz zaostatak 8,170 sekundi za pobjednikom. Aktualni prvak juniorske konkurencije, novom, trećom u nizu pobjedom potvrdio je lidersku poziciju i ove sezone. Vrsaranin Karlo Pelicar (AKORK Skok racing 1993) svojim je Peugeotom 106 bio najbolji mladi vozač u konkurenciji 12 sudionika, ali i izvrsnim četvrtim mjestom ukupnog poretka potvrdio svoje vozačke kvalitete.
Ogulinski Autoklub Klek peti je puta bio domaćinom i organizatorom natjecanja međunarodnog HAKS Kupa „Formula driver Ogulin 2022.-Memorijal Ivica Kišasondi“, ujedno bodovano i za Prvenstvo auto i karting lige Zapad HAKS-a, te Prvenstvo PIR-a. Nastupilo je 107 vozačica i vozača iz Hrvatske, Slovenije, Italije i Austrije, od kojih njih 58 u konkurenciji Kupa.
TOP 5 ZA BONUS BODOVE
Po završetku bodovnih vožnji uslijedila je poslastica, novost ovogodišnje sezone, „Top 5“ vožnja petorice najbržih za dodatne bonus bodove. Lista se, izostankom s tog dijela Giacomazzija i Sebastiana Jaketiča proširila na dva slijedeća plasirana, pa su prigodu dobili Marino Poropat (AK Buzet Autosport) i Matej Radovanović (AK Delta Zagreb).
Najboljim vremenom 2:35,621 minut Dragan Gajić stigao je do prestižnih pet bodova koji su ga, poslije tri natjecanja, lansirali na lidersku poziciju ovogodišnje sezone. Drugi je bio Belinić, treći Poropat, a četvrti Pelicar, dok je mladi Radovanović odustao. I tako poslije Buzeta, Učke i Ogulina imamo sasvim novi pogled na ljestvicu, pa Gajić s 41 bodom vodi ispred Belinića s 39, dok su bodovno izjednačeni, s po 35 bodova, Giacomazzi i Poropat.
Pelicar je u juniorskoj konkurenciji bio uspješniji od Mateja Radovanovića i Filipa Pavline (AK Zagorje), dok je Slovenka Sanja Paradiž trećom pobjedom u sezoni potvrdila svoju dominaciju u konkurenciji vozačica. Druga je bila Ogulinka Erika Marija Kušić (AK Klek), a treća Aleksandra Jurdana (AK RI autosport).
Zagrebački AK Delta ekipnu pobjedu mora zahvaliti obitelji Radovanović, gdje su braća Aleksandar i Tvrtko, te mladi Matej donijeli zavidnih sedam bodova prednosti ispred AK Zagorje (Žiljak, Leš, Pavlina) i trećih AK Buzet Autosport (Poropat, Medica, Vivoda).
U konkurenciji Prvenstva PIR-a dominirali su Talijani, a među 49 sudionika najuspješniji je bio Denny Zardo (Fiat X/19), ispred Paola Milottija (Peugeot 106) i Dina Ferenicha (Peugeot 205).
Slijedeće okupljanje „formulaša“ kalendarom HAKS-a predviđeno je 15. i 16.listopada u Limskom kanalu.
Rezultati – HAKS Kup ukupni poredak: 1.Giacomazzi (Italija, Lancia Delta Evo Proto) 5:04,329 minuta, 2.H.Belinić (AK Pula-Rovinj, Renault Clio) +6,654 sekunde, 3.Gajić (Austrija, Opel Corsa HVR) +8,170, 4.Pelicar (AKORK Skok racing 1993, Peugeot 106) +11.146, 5.Se.Jaketič (AK Vrbovsko racing, Opel Astra 2.0 16V) +12,703, 6.Poropat (AK Buzet Autosport, Renault Sport Clio) +13,031, 7.M.Radovanović (AK Delta Zagreb, Seat Ibiza Cupra) +20,243, 8.Katić (AK Ozalj, Renault 5) +25,405, 9.Leš (AK Zagorje, Citroen AX) +25,949, 10.Vivoda (AK Buzet Autosport, Renault Clio III) +27,173.
Pobjednici po klasama: Serija do 1.400 ccm Ivan Višković (AMK No Traction Pula, Rover 114 Gti), Serija preko 1.400 ccm Marin Petrić (AK Rijeka, Renault Clio), Sport do 1.400 ccm Blaž Kušlan (Slovenija, Fiat Seicento E1), Sport do 1.600 ccm Karlo Pelicar, Sport do 2.000 ccm Dragan Gajić, Sport preko 2.000 ccm Franco Giacomazzi, SuperSport Aleksandar Radovanović i Renault Sport (1.600 do 2.000 ccm) Hrvoje Belinić.
Miroslav KRPAN