Dejan Dimitrijević, jedan od najistaknutijih hrvatskih automobilista, svojoj je posvećenosti automobilizmu pridavao svu energiju, a njegov uspon nije bio ništa manje od trijumfa. Od prvih koraka u auto sportu, kad je s 18 godina zakoračio na stazu, do današnjih pobjeda u Prvenstvu Hrvatske, Dimitrijević je dokazao da su predanost, rad i stalna želja za napretkom ključni za uspjeh.
Njegov put prema vrhu započeo je 2004. godine, a danas je jedan od najpoznatijih vozača u domaćem automobilizmu. Vozio je nekoliko različitih automobila, a najpoznatiji je njegov Seat Leon, kojeg je odlučio graditi od temelja nakon nesreće u kojoj je uništen njegov prethodni automobil. “Leon je izabrao mene,” kaže Dimitrijević sa smiješkom, ističući kako je izbor vozila bio pun izazova, ali i iznenađujuće plodonosan.
Tijekom 2019. godine, Dimitrijević je ostvario značajne uspjehe na brdskim stazama, uključujući pobjede na Nagradi Stubičkih Toplica i Nagradi Grada Skradina. Ove pobjede omogućile su mu osvajanje naslova državnog prvaka u Grupi 1, što je bio njegov sedmi, a treći uzastopni naslov u kategoriji. Ovi uspjesi potvrdili su njegovu dominaciju na domaćoj automobilističkoj sceni i postavili temelje za daljnje uspjehe u narednim sezonama.
Sezona 2023. bila je ključna za njegovu karijeru – uspio je pobijediti na 7 od 8 utrka, no na osmoj je doživio tehnički kvar kad je njegov motor u Leonu izgorio. Unatoč tome, Dimitrijević nije odustao i za 2024. godinu započeo je ponovno od temelja, slažući novi motor, kako bi nastavio borbu za Zlatnu kacigu, titulu najboljeg vozača Hrvatske što je na kraju i osvojio!

HAKS :: Dejan Dimitrijević :: intervju 012025
“Zadržati kontinuitet u automobilizmu mnogo je teže nego pobijediti. Svaka utrka je novi izazov, a automobil mora pratiti tvoj napredak,” priznaje Dejan, koji ističe koliko je ulaganje u tehniku važno, kao i potreba za neprestanim unaprjeđivanjem automobila kako bi bio konkurentan.
Unatoč konkurenciji koja se smanjivala zbog financijskih problema drugih vozača, Dejan i dalje traži najjače protivnike. Njegovi nezaboravni dueli sa Sašom Radolom i Dinom Butorcem iz 2006. i 2007. godine ostali su mu urezani u sjećanju kao najbolji trenuci njegove karijere.
“Konkurencija te motivira, ali i umara. Pobijediti nije lako, ali ostati na vrhu – to je pravi test,” objašnjava Dimitrijević. Vozač koji je stalno u potrazi za novim izazovima, žudi za još većim uspjesima, ali uvijek ostaje skroman prema svojim pobjedama.

HAKS :: Dejan Dimitrijević :: intervju 012025
Intervju s Dimitrijevićem:
HAKS: Koliko je teško ponovo krenuti od nule nakon teške nesreće u kojoj je izgorio tvoj automobil? Što je najveći izazov u održavanju pobjedničkog tempa?
DD: Izuzetno je teško sve to financijski podnijeti a gotovo i nemoguće ako ne radiš sve sam. Dobro svi znamo kakva je trenutna situacija oko nas tako da svakome tko se odluči ulagat u auto sport koji je nažalost u HR na nikakvim granama treba skinuti kapu na trudu.
HAKS: Što se sve žrtvovalo za pobjedničke trenutke u tvom životu i bi li ih ponovio?
DD: Žrtvovalo? Teško je to tako postaviti jer ovo se radi iz ljubavi i strasti tako da ne bi to nazvao žrtvovanjem. Naravno da se možda nije otišlo na neki rođendan ili na neki bitan obiteljski događaj jer je bio termin od utrke, ili možda na neko privatno putovanje i odmor ali svi oko mene znaju šta meni sport znači tako da su navikli i oni a i ja.
HAKS: Kako se nosiš sa stresom i tlakom kada sve oči gledaju u tebe kao lidera u hrvatskom automobilizmu?
DD: Nemam neke posebne tehnike i rituale prije nastupa. Moj tim se brine da uvijek imam sve šta mi treba i da čujem prave rijeci u pravom momentu prije starta. A dok sam na samoj stazi nemam vremena razmišljati o tome već samo kako što brze i točnije stici do cilja.
HAKS: Možeš li održati svoju koncentraciju kad se automobil iznenada pokvari i cijeli tvoj trud padne u vodu?
DD: Kvarovi i izlijetanje sa staze su sastavni dio ovog sporta tako da sam u neku ruku navikao na to. Teško je kad Leon odluci odbiti poslušnost ali zato je sreća još veća kada pobijedim. To je sport i normalno je da si nekad prvi a nekad nisi.
HAKS: Zašto je zadržavanje kontinuiteta važnije od same pobjede u automobilizmu?
DD: Kontinuitet je najbitnija stvar u svemu u životu i bez njega ne možeš postići uspjeh pa tako i u auto sportu. Ne Možeš biti prvak države bez kontinuiteta. Teško ga je držati jer ne ovisi samo o meni nego i o Leonu ali dajemo sve od sebe.
HAKS: Što te drži motiviranim dok gubiš svoje konkurente iz godine u godinu?
DD: Motivacija je ljubav i strast prema sportu i adrenalinu i našim druženjima na utrkama. To je moj ispušni ventil i moj gušt a kad malo i padnem, ekipa u timu je zabranila odustajanje tako da ih moram slušati. Najbolji primjer je iz 2013g. na Malačkoj kada sam imao ozbiljnije izlijetanje, i tu je VW golf bio potpuno uništen (nakon toga stiže Leon) gdje smo doslovno radili dva mjeseca danonoćno da bi ga osposobili za utrku. Sjećam se da mi je noga bila u gipsu i da smo samo radili.
HAKS: Koliko je bilo teško zadržati fizičku spremnost i mentalnu oštrinu za svaki izazov na stazi?
DD: Fizička i mentalna spremnost je nešto sta se gradi godinama pa tako i ja nastojim sta je moguće više biti u formi sa borilačkim treninzima, konkretnije treniram MMA u Zagrebačkom ATT, koji mi puno pomažu u oba segmenta. Nerijetko u vozilu bude i preko 40-50 stupnjeva za koje je bitna fizičko-mentalna spremnost.
HAKS: Kada si shvatio da će tvoj put do uspjeha biti mnogo teži nego što si u početku mislio?
DD: Pa ne bi rekao da postoji neki moment kad sam to shvatio. Jednostavno skočiš u taj sport i on te nosi. Uvijek želiš biti brži i uvijek želiš imati bolji auto i stalno napredovati. A da je teško to stoji jer zaista je teško pogotovo zadnjih par godina kada je financijski sve teže a sponzora nema ni blizu. Okrenutost novog vodstva HAKS-a prema marketingu i medijima će sigurno uroditi plodom.
HAKS: Da li ćeš ikada biti zadovoljan s onim što si postigao, ili ćeš uvijek težiti novim pobjedama?
DD: Naravno da cu uvijek težiti da budem bolji i brži pa to je u ljudskoj prirodi svakoga sportaša ali sam isto tako i zadovoljan svojim rezultatima i svime sta smo moj tim i ja postigli.
Za kraj bi se htio zahvalit svima koji me prate, podržavaju i navijaju za mene a posebno mom timu, familiji, prijateljima i mojoj curi koji me trpe i guraju naprijed!
Dejan Dimitrijević nije samo vozač, već simbol izdržljivosti i borbe za uspjeh u automobilizmu. U njegovoj karijeri nema mjesta za predaju, samo za kontinuirano unapređenje i daljnje osvajanje vrhova.